Buradasın
Power BI'da bütçe nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Power BI'da bütçe yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Excel'den veri aktarma 3. Bütçe verileri Excel'de oluşturulur ve Power BI'a aktarılacak şekilde bir dosya hazırlanır 3.
- Verilerin düzenlenmesi ve temizlenmesi 3. Power Query Editor aracı kullanılarak veriler düzenlenir, gereksiz sütunlar ve satırlar kaldırılır ve verilerin formatı düzeltilir 3.
- Modelleme 3. Veriler, Power BI'da kullanılabilecek bir formata dönüştürülür 3.
- Görselleştirme ve rapor oluşturma 3. Düzenlenen veriler görselleştirilerek raporlar oluşturulur 3.
- Analiz ve strateji belirleme 3. Oluşturulan raporlar analiz edilerek bütçe yönetimi stratejileri oluşturulur 3.
Power BI'da bütçe modelleme ve analiz için "Gerçek - Bütçe Power BI İçeriği" gibi hazır raporlar da kullanılabilir 4.
Power BI'da bütçe modelleme ve analiz, DAX gibi ileri seviye beceriler gerektirebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: