Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Native reklamlar, tercih edilme nedenleri arasında aşağıdakileri barındırır:
- Kullanıcı deneyimi: Native reklamlar, doğal bir akış içinde yer aldığı için kullanıcı deneyimini bozmaz ve rahatsızlık yaratmaz 12.
- Yüksek etkileşim: Eğlenceli ve bilgilendirici formatları sayesinde yüksek etkileşim sağlar 15.
- Reklam engelleme yazılımlarına dayanıklılık: Adblock gibi reklam engelleyici yazılımlar native reklamları genellikle tespit edemez 2.
- Ölçülebilirlik: İstatistiksel olarak ölçülebilen bir reklam türüdür 1.
- Marka güveni: İçeriğe entegre edilen bilgi odaklı reklamlar, kullanıcıda güvenilir bir marka algısı yaratır 2.
- Maliyet etkinliği: Banner reklamlara göre daha az maliyetli olabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: