• Buradasın

    Müşteri hesabı nasıl görüntülenir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Müşteri hesabını görüntülemek için farklı platformlar ve sistemler kullanılabilir:
    • Google Ads: Yönetici hesabında, "Hesaplar ve Kampanyalar" sayfasındaki "Hesaplar" sütununda bir hesap adı tıklanarak ilgili müşteri hesabına gidilebilir 1. Ayrıca, gezinme panelinde hesap adları hiyerarşik olarak listelenir; en soldaki ad yönetici hesabı, en sağdaki ise görüntülenen hesabı temsil eder 1.
    • iStock: Müşteri hesabıyla oturum açılarak, hesap bilgileri ve geçmiş işlemler "Faturalar", "İndirmeler" ve "Abonelikler" bölümlerinden görüntülenebilir 2.
    • Shopify: Müşteri hesapları, sipariş bilgileri, profil detayları ve kayıtlı adresler için oturum açma gerektirir 3.
    • FULSALON: Müşteri hesap hareketlerini görüntülemek için "Raporlar" menüsünden "Müşteri Hesap Hareketleri" seçeneği kullanılır 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Müşteri cari hesap nasıl çalışır?

    Müşteri cari hesabı, işletmeler ve bireyler arasında ticari ilişkilerde alacak ve borçların izlenmesi için kullanılan bir muhasebe aracıdır. Cari hesabın çalışma şekli: Ticari işlemlerin kaydedilmesi. Borç ve alacak takibi. Hesap dönemi ve mutabakat. Ödeme. Cari hesap takibi, el ile defterde, Excel gibi programlarla veya özel cari hesap yazılımları aracılığıyla yapılabilir.

    Google Ads yönetici hesabı müşteri kimliği nerede?

    Google Ads yönetici hesabı müşteri kimliğini bulmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Google Ads hesabınızda oturum açın. 2. Sağ üst köşedeki profil resminize tıklayın. 3. Müşteri kimliğiniz, "Hesap Bilgileri" bölümünde listelenir. Ayrıca, yönetici hesapları için sol üst köşedeki "MM" hesabı adının yanında bulunan aşağı oku tıklayarak müşteri kimliğini bulabilirsiniz. Müşteri kimliği, URL'ye de dahil edilmiş olabilir. Bu bilgiler, yalnızca güvendiğiniz kişilerle paylaşılmalıdır, çünkü bu kimlik bilgileri hesabınıza erişmek için kullanılabilir.

    Müşteri Merkezi'ne nasıl giriş yapılır?

    Müşteri merkezine giriş yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Garanti BBVA: 444 0 333 numarasını arayarak, T.C. kimlik numarası, kart numarası, cep telefonu ve kart şifresi ile giriş yapılabilir. Ziraat Bankası: 444 00 00, 0850 220 00 00 veya 0850 258 00 00 numaraları aranarak, Dijital Şifre ile giriş yapılabilir. Yapı Kredi: 444 0 444 veya 0850 222 0 444 aranarak, Tek Şifre, kart şifresi veya kart bilgileri ile giriş yapılabilir. Müşteri merkezine giriş için ayrıca, ilgili bankanın mobil uygulaması veya internet şubesi üzerinden "şifremi unuttum" seçeneği de kullanılabilir.

    Müşteri hesap detayları sayfası nedir?

    Müşteri hesap detayları sayfası, işletme müşterilerinin borç ve alacak bakiyelerini, hesap hareketlerini, ödeme işlemlerini yönetmek için kullanılır. Bu sayfada genellikle şu bilgilere erişilir: Hesap hareketleri dökümleri. Toplam borç ve alacak bakiyeleri. Müşteri alacaklandırma durumu. Örnek olarak, Dynamics 365 Finance'teki müşteri sayfası özeti özelliği, yapay zeka desteğiyle geçmiş faturalar, ödemeler ve satış siparişleri gibi verileri kullanarak müşteriye ait güncel durumu özetler. Ayrıca, CRM sistemlerinde de müşteri detay sayfası bulunur ve bu sayfada bakiye, cari ekstre, teklif verme, aktivite girişi yapma gibi bilgilere erişilebilir.