Buradasın
Müşteri Merkezi'ne nasıl giriş yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri Merkezi'ne giriş yöntemleri, ilgili kurumun sunduğu hizmetlere göre değişiklik gösterebilir. İşte bazı örnekler:
- Halkbank: Halkbank Müşteri Merkezi'ne 0850 222 0 400 numaralı Halkbank Dialog'u arayarak veya 0850 222 0 401 numaralı Halkbank Kurumsal Dialog hattını kullanarak ulaşabilirsiniz 1.
- AgeSA: AgeSA Müşteri Destek Merkezi'ne hafta içi 09.00-24.00, hafta sonu ise 09.00-19.00 saatleri arasında 444 11 11 numaralı telefonu arayarak ulaşabilirsiniz 2.
- Türk Telekom: Türk Telekom müşteri hizmetleri için bireysel müşteriler 444 1 444 numarasını, kurumsal müşteriler ise 444 4 564 numarasını arayabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: