• Buradasın

    Google Ads yönetici hesabı müşteri kimliği nerede?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Google Ads yönetici hesabı müşteri kimliğini bulmak için aşağıdaki adımları izleyin:
    1. Google Ads hesabınızda oturum açın 1.
    2. Sağ üst köşedeki profil resminize tıklayın 1.
    3. Müşteri kimliğiniz, "Hesap Bilgileri" bölümünde listelenir 1.
    Ayrıca, yönetici hesapları için sol üst köşedeki "MM" hesabı adının yanında bulunan aşağı oku tıklayarak müşteri kimliğini bulabilirsiniz 1.
    Müşteri kimliği, URL'ye de dahil edilmiş olabilir 1.
    Bu bilgiler, yalnızca güvendiğiniz kişilerle paylaşılmalıdır, çünkü bu kimlik bilgileri hesabınıza erişmek için kullanılabilir 1.

    Konuyla ilgili materyaller

    Google Ads ne işe yarar?

    Google Ads'in (eski adıyla Google AdWords) bazı işlevleri: Hedef kitleye ulaşım. Marka bilinirliğini artırma. Esnek bütçe seçenekleri. Performans ölçümü ve iyileştirme. Çeşitlendirilmiş reklam seçenekleri. Yeniden pazarlama ve kişiselleştirme. Yerel ve küresel pazarlara ulaşma.

    Google Ads hesap kimliği nerede yazar?

    Google Ads hesap kimliği (müşteri kimliği), aşağıdaki yerlerde bulunabilir: Google Ads hesabı. Google Ads hesabı URL'si. Önceki e-postalar ve ekstreler. Ödeme profili. Ayrıca, yönetici hesapları için sol üst köşedeki "MM" hesabı adının yanında bulunan aşağı ok tıklanarak müşteri kimliğine erişilebilir.

    Google Ads müşteri kimliği nedir?

    Google Ads müşteri kimliği, Google Ads hesabınızı tanımlamak için kullanılan benzersiz bir numaradır. Bu numara, aşağıdaki durumlarda da kullanılabilir: Google Analytics gibi diğer Google ürünlerine hesabı bağlamak; Google Ads hesabına giriş yapan kişinin kimliğini doğrulamak. Google Ads müşteri kimliğini bulmak için: 1. Google Ads hesabınızda oturum açın. 2. Sağ üst köşedeki profil resminizi tıklayın. 3. Müşteri kimliğiniz, "Hesap Bilgileri" bölümünde listelenir. Ayrıca, müşteri kimliği, Google Ads hesabınıza giriş yaptığınızda sol üst köşedeki Google Ads logosunun URL'sinde de yer alır.

    Google Ads hesap düzeyindeki yerler nedir?

    Google Ads hesap düzeyindeki yerler, "konum uzantıları (location extensions)" olarak adlandırılır. Konum uzantıları, işletmenizin fiziksel konumunu gösteren bir harita ve adres bilgisi içerir. Ayrıca, hesabınıza konum eklemediyseniz Google Ads, çeşitli hesap özelliklerine dayanarak işletmenizi bilinen konumlarla otomatik olarak eşleştirebilir. Konum uzantıları, yalnızca masaüstü ve dizüstü bilgisayarlarda gösterilir.

    Google reklam yöneticisine nasıl girilir?

    Google reklam yöneticisine (Google Ads) giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Google arama motorunda "Google Ads" araması yapılır. 2. Sayfanın sağ üst köşesinde yer alan "oturum aç" butonuna tıklanır. 3. Google hesabı e-posta bilgileri girilir. 4. Tanımlanan şifre ile Google Ads uygulamasına giriş yapılır. Ayrıca, Google Ads hesabına erişimi paylaşmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Yönetici menüsünde "Erişim ve güvenlik" bölümüne gidilir. 2. "Artı" düğmesine tıklanır. 3. Davet edilen kullanıcının e-posta adresi girilir. 4. Gerekirse erişim süresinin sona erme tarihi seçilir ve hesap erişim düzeyi belirlenir. 5. "Davetiye gönder" seçeneğine tıklanır. Kullanıcının hesaba erişebilmesi için bir Google hesabına sahip olması veya yeni hesap oluşturması gerekir.

    Google Ads yönetimi nasıl yapılır?

    Google Ads yönetimi, aşağıdaki adımları içerir: 1. Hesap Oluşturma: Google Ads hesabı oluşturulur. 2. Hedef Belirleme: Kampanya hedefleri (marka bilinirliği, web sitesi trafiği, dönüşümler) tanımlanır. 3. Hedef Kitle Seçimi: Yaş, cinsiyet, ilgi alanları, cihaz kullanımı ve konum gibi parametreler dikkate alınarak hedef kitle belirlenir. 4. Anahtar Kelime Araştırması: Sektör ve ürüne uygun anahtar kelimeler seçilir. 5. Bütçe ve Teklif Stratejileri: Günlük bütçe ve teklif stratejileri belirlenir. 6. Reklam Metinleri ve Grupları: Net, dikkat çekici ve eyleme geçirici reklam metinleri yazılır ve benzer temaları veya hedefleri paylaşan reklamlar gruplara ayrılır. 7. Performans Takibi ve Optimizasyon: Kampanya başlatıldıktan sonra tıklama oranı, gösterim sayısı, maliyet-per-tıklama ve dönüşüm oranı gibi metrikler sürekli izlenir. Google Ads yönetimi, sürekli analiz ve optimizasyon gerektirir.

    Google Ads hesabı ile yönetici hesabı aynı mı?

    Google Ads hesabı ve yönetici hesabı aynı değildir, ancak yönetici hesabı, birden fazla Google Ads hesabını yönetmek için kullanılır. Yönetici hesabı, bir tür Google Ads hesabı olan MCC (My Client Center) olarak da bilinir ve bu hesap üzerinden farklı hesapları tek bir kontrol panelinden yönetmek mümkündür.