Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Muhaberatta çalışmak, bir işletmenin haber alma servisinde görev almak anlamına gelir 1. Muhaberat elemanları, şirkete gelen faks, teleks veya e-posta gibi yazışmaları yönetir ve firmadan başka yerlere gitmesi gereken üst yazıları, mailleri, faksları ve kargoları yönlendirir 1.
Muhaberat elemanının bazı görevleri:
- Kurumun birimleri arasındaki iletişimi sağlamak 1.
- Yöneticilere imzalatılması gereken evrakların takibini yaparak imzalatmak 1.
- Kuruma gelen kargo ve postaları karşılamak, bunları departmanlara göre ayırıp ilgili kişilere iletmek 1.
- Bağlı bulunulan ofisin kırtasiye gibi ihtiyaçlarının karşılanmasından sorumlu olmak 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: