Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mobil PDKS (Personel Devam Kontrol Sistemi), personelin işe giriş-çıkış saatlerini, molalarını, vardiya değişikliklerini ve mesai sürelerini mobil cihazlar aracılığıyla kayıt altına alan bir dijital çözümdür 14.
Mobil PDKS'nin bazı özellikleri:
- GPS konum doğrulama 4. Çalışanın konumu doğrulanarak, gerçekten sahada mı, iş yerinde mi, uzaktan mı çalıştığı kayıt altına alınır 4.
- Bulut tabanlı veri saklama 34. Tüm personel hareketleri, şifreli ve KVKK uyumlu biçimde bulut sisteminde saklanır 4.
- Mobil bildirimler 4. Yöneticiler ve personeller, kritik bildirimleri anlık olarak mobil cihazlarında alabilir 4.
- ERP ve bordro entegrasyonu 4. Popüler yazılımlarla entegrasyon sağlayarak bordro hesaplamalarını otomatikleştirir 4.
Mobil PDKS, özellikle saha çalışanları, uzaktan veya hibrit çalışan ekipler için avantajlıdır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: