• Buradasın

    Mikroper PDKS nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Mikroper PDKS, Mikroper Personel Takip Sistemleri tarafından geliştirilmiş bir Personel Devam Kontrol Sistemi (PDKS) yazılımıdır 1.
    PDKS'nin bazı özellikleri:
    • Personel özlük bilgilerinin sisteme kaydedilmesi 1.
    • Tarih bazında giriş-çıkış raporu, geç kalma, erken çıkma, devamsızlık, fazla mesai ve ayrıntılı hareket raporları alınabilmesi 1.
    • Maaş, avans gibi işlemlerin belirli bir yüzde ile değiştirilebilmesi 1.
    • Otomatik yedekleme ve istenilen mail adreslerine raporların otomatik gönderilmesi 1.
    • Birden fazla firma, departman ve bölüm açılabilmesi 1.
    • Esnek raporlama sistemi ile isteğe göre özel raporlar oluşturulabilmesi 1.
    • Dinamik parametre ayarları sayesinde firmanın çalışma sistemine göre alt yapının ayarlanabilmesi 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    PDKS ne işe yarar?

    PDKS (Personel Devam Kontrol Sistemi), çalışanların işe giriş ve çıkış saatlerini kaydeden, raporlayan ve analiz eden teknolojik bir sistemdir. PDKS'nin temel işlevleri: Zaman yönetimi: İşe giriş-çıkış saatlerinin otomatik kaydedilmesi sayesinde zaman yönetimi kolaylaşır. Maliyet tasarrufu: İşgücü maliyetlerinin optimizasyonu ile maliyetlerde tasarruf sağlanır. Verimlilik artışı: Çalışma süreçlerinin düzenlenmesi ve izlenmesi ile verimlilik artar. Hata azaltma: Manuel kayıtlarda oluşabilecek hatalar minimize edilir. Yasal uyumluluk: Yasal mevzuatlara uyum kolaylaşır. Güvenlik: İş ve tesis güvenliği açısından önemli bir rol oynar. PDKS, ofis, fabrika, okul, hastane, otel ve kamu kuruluşları gibi birçok sektörde yaygın olarak kullanılmaktadır.

    Mikroper personel takip sistemi nasıl kullanılır?

    Mikroper personel takip sistemini kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Zaman takibi. 2. İzin yönetimi. 3. Performans analizi. 4. Raporlama. Mikroper'in kullanımı hakkında daha fazla bilgi almak için mikroper.com adresindeki web sitesini ziyaret edebilir veya info@mikroper.com, satis@mikroper.com, servis@mikroper.com adreslerinden iletişime geçebilirsiniz.

    Mobil PDKS nedir?

    Mobil PDKS (Personel Devam Kontrol Sistemi), personelin işe giriş-çıkış saatlerini, molalarını, vardiya değişikliklerini ve mesai sürelerini mobil cihazlar aracılığıyla kayıt altına alan bir dijital çözümdür. Mobil PDKS'nin bazı özellikleri: GPS konum doğrulama. Bulut tabanlı veri saklama. Mobil bildirimler. ERP ve bordro entegrasyonu. Mobil PDKS, özellikle saha çalışanları, uzaktan veya hibrit çalışan ekipler için avantajlıdır.