Buradasın
LinkedIn'de şirket sayfası çalışanları nasıl yönetilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LinkedIn'de şirket sayfası çalışanlarını yönetmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Yönetici Atama: Şirket sayfasının süper yönetici görünümüne gidilir, "Ayarlar" menüsünden "Yöneticileri Yönet" seçeneği seçilir 1. "Sayfa Yöneticileri" veya "Ücretli Medya Yöneticileri" sekmesinden "Yönetici Ekle" butonuna basılır 1. Eklenecek kişinin adı "Üye Ara" alanına girilir, listeden seçildikten sonra gerekli yönetici rolü atanır 1.
- Sayfa Analizi: "Analizler" bölümünden takip edenler, ziyaretçiler ve güncellemeler incelenerek hangi içeriklerin daha çok etkileşim aldığı belirlenir 4.
- Çalışan Katılımı: Çalışanların şirket sayfasını takip etmesi, güncellemeleri beğenmesi ve yorum yapması için bilgilendirilmesi sağlanır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: