Buradasın
LinkedIn'de şirket sayfası çalışanları nasıl yönetilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LinkedIn'de şirket sayfasını çalışanların yardımıyla yönetmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Yönetici Ekleme: Şirket sayfasının süper yöneticisi olarak, 1. derece, 2. derece veya 3. derece bağlantılarınızı yönetici olarak ekleyebilirsiniz 3. Bunun için sayfanın yönetici görünümüne gidip, "Ayarlar" menüsünden "Yöneticileri yönet" seçeneğini seçmek gerekmektedir 3.
- İçerik Paylaşımı: Çalışanların şirketle ilgili gönderileri paylaşmalarını teşvik edin 12. Böylece şirketin organik erişimi artacak ve çalışanlarınızın bağlantı ağları aracılığıyla tanınırlığı genişleyecektir 2.
- Etkileşim: Etkileşimli gönderiler oluşturarak (anketler, soru-cevap içerikleri) takipçilerle doğrudan iletişim kurun 14. Bu, topluluk oluşturmaya ve çalışanların katılımını artırmaya yardımcı olacaktır 4.
- Reklam ve Sponsorlu Gönderiler: LinkedIn Ads kullanarak hedef kitleye ulaşabilir ve sayfanın erişimini artırabilirsiniz 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: