Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kohort çalışması yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Hedef Belirleme: Hangi kullanıcı grubunu incelemek istediğiniz netleştirilir 13.
- Veri Kaynağını Belirleme: Kullanıcı verilerini toplamak için Google Analytics, CRM gibi sistemler belirlenir 13.
- Kohort Tanımlama: Kullanıcıları zaman aralıklarına göre gruplandırmak için günlük, haftalık veya aylık kohortlar oluşturulur 24.
- Veri Toplama: Kullanıcı kayıt tarihleri, etkileşim verileri ve demografik bilgiler gibi gerekli veriler toplanır 13.
- Analiz Yapma: Elde tutma oranı, kullanıcı davranışları gibi metrikler kullanılarak veriler analiz edilir 12.
- Görselleştirme: Analiz sonuçları grafikler ve tablolar ile görselleştirilir 1.
- Yorumlama ve Strateji Geliştirme: Analiz sonuçları değerlendirilir, kullanıcıların hangi aşamalarda kaybedildiği ve hangi kullanıcı grubunun daha sadık olduğu belirlenir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: