Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Kapı memnuniyet oranı" ifadesi, belirli bir bağlamda tanımlanmamış bir terimdir. Ancak, "memnuniyet oranı" genel olarak müşterilerin ürün veya hizmetlerden ne kadar memnun olduklarını ölçmek için kullanılan bir kavramdır 45.
Bazı memnuniyet oranı türleri:
- CSAT (Customer Satisfaction Rate) 45. Müşterilerin ürün veya hizmetlerden ne kadar memnun olduklarını ortalama olarak ölçer 45.
- NPS (Net Promoter Score) 4. Müşteri sadakatini ölçmek için kullanılır ve müşterilerin markayı tavsiye etme olasılığını değerlendirir 4.
- CES (Customer Effort Score) 4. Müşterilerin hizmet deneyimindeki kolaylığı ölçerek müşteri çabalarını azaltmayı ve sadakati artırmayı hedefler 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: