Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ITIL 4, Bilgi Teknolojileri Altyapı Kütüphanesi'nin (ITIL) en son sürümü olup, BT hizmet yönetimi için bir çerçeve olarak tanımlanır 12.
ITIL 4'ün bazı temel özellikleri:
- Dört Boyut Modeli: Organizasyon ve insanlar, bilgi ve teknoloji, ortaklar ve tedarikçiler, değer akışları ve süreçler 12.
- Hizmet Değer Sistemi (SVS): Hizmetlerin yaratılması, sunulması ve sürekli iyileştirilmesi için bir çerçeve 23.
- Yedi Kılavuz İlke: Değer odaklılık, başlangıç noktasının doğru belirlenmesi, aşamalı ilerleme, işbirliği ve görünürlük, bütünsel düşünme, basitlik ve pratiklik, optimize etme ve otomasyon 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: