Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İKYS'den bordro çıkmama nedenleri arasında şunlar olabilir:
- Sistemsel hatalar 1. Bordroların görünmemesi, sistemsel bir hata olabilir ve zamanla düzelebilir 1.
- Uygulama sürümü sorunları 4. Kullanılan uygulamanın eski bir sürümü, yeni sürüm indirildiğinde bordro sisteminin açılmamasına neden olabilir 4.
- E-posta veya telefon hataları 4. Şifre sıfırlama taleplerinde e-posta veya telefon hataları, sistem güncellemeleri veya kullanıcı bilgilerinin güncel olmamasından kaynaklanabilir 4.
- Erişim izni eksikliği 4. Bordro menüsüne erişim izni verilmemiş olabilir 4.
Bu tür sorunlarla karşılaşıldığında, kurumla iletişime geçmek ve gerekli güncellemeleri yapmak sorunu çözebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: