• Buradasın

    Haran Üniversitesi EBYS hangi birimden alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Harran Üniversitesi EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'ndan alınır 14.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Harran Üniversitesi EBYS'de hangi modüller var?

    Harran Üniversitesi EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) aşağıdaki modülleri içermektedir: 1. Otomatik Yedekleme: Sistemdeki dosyaların belirli aralıklarla yedeklenmesi. 2. Birden Fazla Doküman Kategorisi Desteği: Hiyerarşik doküman kategorileri oluşturma ve dokümanları birden fazla kategoriye atama. 3. Versiyon Takip ve Grafiksel Doküman Tarihçesi: Dokümanlar üzerindeki değişikliklerin tutulması ve esnek grafiksel doküman ağacı yapısı. 4. Doküman Arama: Kategorilere, tarihe, anahtar kelimelere ve tüm bilgilere göre arama yapma. 5. Çeşitli Doküman Tipi Desteği: Posta, fax, fatura, dilekçe, yazışma, çizim, yazı, resim gibi farklı ortamlardaki dokümanların sisteme kaydı. 6. Resim Üzerinden Yazı Tanıma (OCR) Modülü: Kağıt üzerindeki evrakların dijital metin dosyası olarak sisteme kaydedilmesi. 7. Esnek Erişim Kısıtlama: Güçlü ve güvenli erişim hakları yönetimi. 8. İş Akışı: Kapsamlı, esnek ve grafiksel iş akışı tanımlama ve çalıştırma. 9. Form Yönetimi: Dinamik form tasarımı ile form alanlarının hangi kullanıcılar tarafından doldurulacağına karar verme. 10. Portal Arayüzü: Kullanıcının güncel bilgilere ulaşabileceği özelleştirilebilir arayüz.

    eBYS nedir?

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi), kurumlardaki belge ve bilgi alışverişinin elektronik ortama aktarılmasını ve internet üzerinden bu bilgilerin anlık olarak yönetilmesini amaçlayan bir sistemdir. EBYS'nin başlıca işlevleri şunlardır: - belgelerin elektronik ortamda oluşturulması, kaydedilmesi, saklanması ve erişilebilir kılınması; - belgelerin onaylanması ve imzalanması; - belgelerin dağıtılması ve gönderilmesi; - belgelerin arşivlenmesi ve saklanması. EBYS kullanımı, kamu kurumları ve e-devlet ile entegre çalışan kuruluşlar için zorunludur.

    Ebys Harran nasıl giriş yapılır?

    Harran EBYS'ye giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Mobil Cihazda EBYS Uygulamasını Açın: URL bölümünün sonundaki QR butonuna tıklayın. 2. Bilgisayarda EBYS Giriş Ekranını Açın: Sosyal medya ikonlarının sonundaki QR butonuna tıklayarak açılan QR kodu okutun. 3. Kullanıcı Adı ve Şifre Girin: İlgili alanlara hesap bilgilerinizi yazarak giriş yapın. Ayrıca, mobil imza veya OTG kablo ile e-imza kullanarak da giriş yapabilirsiniz.

    EBYS ile neler yapılabilir?

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) ile aşağıdaki işlemler yapılabilir: 1. Var olan veri kaynaklarına bağlanma: SAP, New Frame, sosyal medya, printer, tarayıcı, telefon gibi kaynaklara bağlanarak dokümanları sıfır noktasında oluşturup işleme. 2. Veri kaynaklarını dinleme: E-mail, faks, SMS ile Twitter, Facebook gibi sosyal medya kanallarını dinleyerek, anket sistemleri ve kampanya yönetimleriyle hareket etme. 3. Etkileşime geçme: Dinleyip harekete geçebilen, alternatif ve paralel yollarla otomatik değişebilen bir diyalog sistemine sahip olma. 4. İş akışı otomasyonu: Belgelerin zamanında ve doğru kişiye ulaştırılmasını sağlama. 5. Doküman yönetimi: Belgeleri hızlı bir şekilde dosyalama ve arşivleme, yetki seviyelerine göre arama yapma. 6. Elektronik imza: Elektronik imza ile onaylama sürecini hızlandırma ve güvenliği artırma. 7. Performans ölçümü: Personelin verimliliğini ölçme ve performansını değerlendirme.