• Buradasın

    Görevden ayrılan personel ebys'den nasıl çıkarılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Görevden ayrılan personelin EBYS'den çıkarılması için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. Görevlendirme yazısının elektronik posta ile EBYS destek birimine gönderilmesi 3.
    2. EBYS destek birimi tarafından göreve başlayan personelin EBYS'ye kullanıcı olarak tanımlanmasının iptal edilmesi 3.
    3. Sonucun ilgili birime ve kişiye bildirilmesi 3.
    Ayrıca, görevden ayrılan personel için özlük klasörünün arşive kaldırılması gerekmektedir 3.
    EBYS'de görevden ayrılma ve kullanıcı iptali gibi işlemler genellikle birim yöneticisi veya EBYS koordinatörü tarafından yapılır 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Ebys'de görevden ayrılma onayı nasıl alınır?

    EBYS'de (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) görevden ayrılma onayı almak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Tebliğ: Personel Daire Başkanlığı'ndan gelen görevden ayrılış yazısı ilgili personele tebliğ edilir. 2. İlişik Kesme: Ayrılacak personel, ilişik kesme işlemleri için tahakkuk ve taşınır işleri birimine yönlendirilir. 3. Dilekçe: İlgili personelden görevden ayrılma dilekçesi alınır ve bu dilekçe EBYS üzerinden Dekanın onayına sunulur. 4. Yazışma: Görevden ayrılış yazısı, Personel ve Strateji Geliştirme Başkanlığı'na (idari görevi varsa) ve gerekirse başka birime bildirilir. 5. Yetkilendirme İptali: İdari personel veya idari görevi olan akademik personel için EBYS yetkilendirme iptali yapılır. 6. Özlük Dosyası: İlgili personel için özlük dosyası arşive kaldırılır.

    Personel özlük işleri nasıl yapılır?

    Personel özlük işleri şu şekilde yapılır: 1. Belgelerin Toplanması: Çalışanın özlük dosyasında bulunması gereken tüm belgeler toplanır. 2. Belgelerin Düzenlenmesi: Belgeler kategorilere ayrılarak dosyada kolayca bulunabilir hale getirilir. 3. Dosyalama ve Saklama: Belgeler, fiziksel veya dijital ortamda güvenli bir şekilde saklanır. Personel özlük dosyasında bulunması gereken bazı belgeler: kimlik ve kişisel bilgiler; eğitim ve mesleki belgeler; işe başlama ve sözleşme belgeleri; ücret ve ödeme bilgileri; performans ve değerlendirme kayıtları; sağlık ve güvenlik belgeleri; izin ve devamsızlık kayıtları. Personel özlük dosyası, genellikle şirketlerin İnsan Kaynakları (İK) departmanı tarafından hazırlanır ve yönetilir.