Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'te split test (A/B testi) yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Değişkeni Belirleme 4. Test edilecek unsuru seçmek, örneğin başlık, açıklama veya anahtar kelime 4.
- Net Hedefler Koyma 4. Testin amacını belirlemek, örneğin tıklama oranını (CTR) artırmak, dönüşümleri yükseltmek veya reklam harcamasının geri dönüşünü (ROAS) iyileştirmek 4.
- Varyasyonlar Oluşturma 4. Her biri tek bir değişiklik içeren iki veya daha fazla reklam versiyonu hazırlamak 4.
- Reklamları Uygulama 4. Google Ads'e varyasyonları yüklemek 4.
- Testi Başlatma 4. Reklamların yeterli veri toplamak için uygun süre (genellikle 30 gün) boyunca çalışmasına izin vermek 4.
- Sonuçları Analiz Etme 4. Google Ads'in analiz araçlarını kullanarak her varyasyonun performansını değerlendirmek 4.
- Ayarlamalar Yapma 4. Sonuçlara dayanarak kazanan reklamı belirlemek ve bu stratejiyi gelecekteki reklam varyasyonları veya kampanyalar için kullanmak 4.
Ek olarak, Google Ads'te split test yapmak için şu araçlar kullanılabilir:
- Deneyler (Experiments) 2. Yan menüde bulunan bu bölüm, reklamverenlerin split testlerini kolayca oluşturmasına ve performanslarını ölçmesine olanak tanır 2.
- Reklam Varyasyonları (Ad Variations) 25. 'Drafts & Experiments' bölümünde yer alan bu özellik, reklamverenlerin birden fazla kampanya veya hesap genelinde farklı reklam metinleri veya çağrı eylemleriyle deney yapmasına olanak tanır 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: