Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'in (eski adıyla Google AdWords) bazı işlevleri:
- Hedef kitleye ulaşım 23. Belirli anahtar kelimeler veya demografik özelliklere göre hedef kitleye ulaşılır 23.
- Marka bilinirliğini artırma 3. Markanın çevrimiçi görünürlüğünü artırarak daha geniş bir kitleye ulaşılır 3.
- Esnek bütçe seçenekleri 3. Farklı bütçeleri karşılayan ödeme seçenekleri sunar 3.
- Performans ölçümü ve iyileştirme 3. Reklam kampanyalarının performansı ölçülebilir ve buna göre ayarlamalar yapılabilir 3.
- Çeşitlendirilmiş reklam seçenekleri 3. Metin tabanlı arama reklamlarından, görsel içerikli display ve video reklamlara kadar çeşitli formatlar sunar 3.
- Yeniden pazarlama ve kişiselleştirme 23. Daha önce web sitesini ziyaret etmiş kullanıcılara yeniden ulaşma ve kişiselleştirilmiş reklam stratejileri sunma imkanı tanır 23.
- Yerel ve küresel pazarlara ulaşma 3. Hem yerel hem de küresel pazarlarda görünür olmayı sağlar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: