Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads parametre izleme, reklam kampanyalarının performansını ölçmek ve optimize etmek için kullanılan bir dizi metrik ve aracın izlenmesini ifade eder 35.
İzlenen parametreler arasında şunlar bulunur:
- Dönüşüm izleme: Kullanıcıların reklamlarla etkileşime geçtikten sonra gerçekleştirdikleri değerli eylemler (örneğin, ürün satın alma, form doldurma) 23.
- Tıklama oranı (CTR): Reklamın kaç kez tıklandığını ve gösterim sayısına oranını gösterir 34.
- Maliyet başına tıklama (CPC): Her reklam tıklaması için ortalama ödenen tutar 34.
- Kalite puanı: Anahtar kelime ve reklam grubunun Google tarafından ne kadar kaliteli ve alakalı görüldüğünü gösterir 4.
- Gün ve saat performansı: Reklamların en yüksek dönüşüm sağladığı gün ve saatlere göre optimizasyon 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: