Buradasın
Google Ads tıklama ve görüntülenme nasıl ölçülür?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'de tıklama ve görüntülenme ölçümleri aşağıdaki metrikler aracılığıyla yapılır:
- Tıklama Oranı (CTR): Reklamınızın kaç kez tıklandığını, kaç kez görüntülendiğine oranlayarak hesaplanır 15. Yüksek bir CTR, reklam metninizin ve görsellerinizin hedef kitlenizi etkili bir şekilde cezbettiğini gösterir 15.
- Tıklama Başına Maliyet (CPC): Reklamınıza tıklayan her kullanıcı için ödediğiniz tutarı ifade eder 13. CPC'yi düşük tutmak, bütçenizi daha verimli kullanmanıza yardımcı olur 1.
- Gösterim Sayısı (Impressions): Reklamınızın kaç kez görüntülendiğini gösterir 3. Bu metrik, marka bilinirliği hedefleyen kampanyalarda önemlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: