Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Global bilgi pazarlama faaliyetleri, ürün ve hizmetlerin dünya çapında tanıtımını ve satışını içerir 25. Bu kapsamda yapılan işler şunlardır:
- Strateji Geliştirme: Küresel pazarlara uygun pazarlama planları ve stratejileri oluşturmak 12.
- Yerelleştirme: Ürün ve hizmetlerin farklı kültürlere ve pazarlara göre uyarlanması 25.
- Reklam ve Tanıtım: Küresel reklam kampanyaları, dijital pazarlama ve geleneksel iletişim araçlarının kullanımı 34.
- Müşteri İlişkileri: Müşteri memnuniyeti ve sadakati için ilişkiler yönetmek 3.
- Pazar Analizi: Küresel pazarların trendlerini ve tüketici ihtiyaçlarını takip etmek 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: