Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Küresel pazarlama (global marketing), bir şirketin ürünlerini veya hizmetlerini dünya çapında satmak için yaptığı planlama, yerleştirme, tanıtma, yerelleştirme ve üretme süreçlerini ifade eder 12.
Küresel pazarlama stratejisinin bazı avantajları:
- Yüksek talep: Ürün ve hizmetlerin daha fazla kişiye ulaştırılması 1.
- Pazar analizi: Faaliyet gösterilen pazar ülkelerini daha yakından tanıma imkanı 1.
- Doğru fiyatlandırma: Rekabetçi ve etkili fiyatlandırma stratejileri belirleme 1.
- Büyüme: Markanın daha hızlı ve kolay bir şekilde büyümesi 1.
Küresel pazarlama stratejisinde dikkat edilmesi gereken bazı noktalar:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: