Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Etkileşimli reklam türlerinden bazıları şunlardır:
- Oynanabilir sosyal medya reklamları 2. Instagram, Snapchat veya Facebook gibi platformlarda karşılaşılan, kullanıcının bir şey deneyebileceği kısa oyunlar 2.
- Gösterim afiş reklamları 2. Üzerine gelindiğinde veya dokunulduğunda tepki veren, daha fazla ayrıntı için döndürülebilen veya bir ankete yanıt verilmesini isteyen afişler 2.
- Mobil reklamlar 2. Bir uygulama veya oyun kullanılırken karşılaşılan, kullanıcıya bir ürün özelliği seçme veya renk ya da stil arasında gezinme seçeneği sunan reklamlar 2.
- Akıllı TV reklamları 2. Uzaktan kumanda ile etkileşime geçilen reklamlar 2.
- Satın alınabilir video reklamlar 2. İzlenen video sırasında dokunarak ürün hakkında bilgi alma, sepete ekleme veya satın alma işlemi gerçekleştirme imkanı sunan videolar 2.
- Etkileşimli testler ve anketler 2. Birkaç eğlenceli veya ilgili soru soran ve anında geri bildirim veya kişiselleştirilmiş öneriler sunan reklamlar 2.
Ayrıca, artırılmış gerçeklik uygulamaları, 360 derece videolar, sürükle-bırak öğeleriyle zenginleşen deneyimler ve oyunlaştırılmış içerikler de interaktif reklam türleri arasında yer alır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: