Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Etik imza (e-imza) almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Yetkili Hizmet Sağlayıcı Seçimi: Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından yetkilendirilmiş bir elektronik sertifika hizmet sağlayıcı seçmek gerekmektedir 12.
- Gerekli Belgelerin Hazırlanması: Genellikle kimlik fotokopisi ve diğer belgeler istenmektedir 2. Kurumlar adına başvuru yapılacaksa, yetkilendirme belgeleri gibi ek evraklar da gerekebilir 2.
- Başvuru Formunun Doldurulması: Seçilen hizmet sağlayıcının internet sitesinden ya da şubelerinden başvuru formu doldurulmalıdır 24.
- Ödemenin Yapılması: Almakta olunan sertifikanın süresine göre değişen bir ücret ödenmelidir 24.
- Sertifika ve Cihazın Teslimi: Başvuru tamamlandığında, sertifika ve kullanılacak USB token ya da akıllı kart gibi cihazlar teslim edilecektir 24.
E-imza, Türkiye'de 5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu ile düzenlenmektedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: