Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Etikimza almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hazır dokümanlar veya tasarım: İşe uygun hazır dokümanlar seçilebilir veya kendi tasarımı yapılabilir 1.
- Belgelerin yüklenmesi: İmzalanacak veya paraflanacak belgeler yüklenir 1. Google Drive, Dropbox, One Drive ve Yandex Disk gibi platformlarla entegrasyon mümkündür 1.
- Elektronik, dijital veya paraf imzası: Seçilen belge, elektronik imza, dijital imza veya paraf sürecine dahil edilir 1.
- Dağıtım: Tüm imza ve paraf süreçleri tamamlandıktan sonra belgeler, seçilen platformlara (e-posta, SFTP vb.) otomatik olarak dağıtılır 1.
Elektronik imza almak için genel adımlar ise şu şekildedir:
- Başvuru: Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcılarına başvuru yapılır 35.
- Gerekli belgeler: T.C. kimlik numarası bulunan fotoğraflı resmi kimlik belgesi (nüfus cüzdanı, pasaport, sürücü belgesi) ve şirket imza sirküleri sunulur 5.
- Taahhütname: E-imza kullanımına ilişkin taahhütleri içeren Nitelikli Elektronik Sertifika taahhütnamesi doldurulur 5.
- Başvuru formu: Başvuru sahibinin kişisel ve iletişim bilgilerini içeren başvuru formu doldurulur 5.
Elektronik imza hizmeti sunan bazı kuruluşlar şunlardır:
Elektronik imza alırken, 5070 Sayılı Elektronik İmza Kanunu gereğince Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'na bildirimde bulunmuş Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcıları seçilmelidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: