Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
EÇBS (Entegre Çevre Bilgi Sistemi) kaydı için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- ecbs.cevre.gov.tr adresine gidin 14.
- "Vatandaş Girişi" ekranından e-Devlet şifrenizle giriş yapın 14.
- "Sisteme Giriş Yap" butonuna tıklayarak il/ilçe bilgilerinizi girin 14. Diğer bilgiler e-Devlet üzerinden otomatik olarak çekilecektir 14.
- "Kaydet" butonuna basarak, kullanıcı sözleşmesini okuyup onaylayın 14.
- Şahsınıza açılan sayfada "Hesap (Firma/Kurum)" sayfasına girin 14.
- Sağ üstte bulunan "Yeni Hesap (Firma/Kurum)" butonuna tıklayın 14.
- Hesap tipi seçimini yaparak, vergi numarası ve vergi dairesi bilgilerini girin 14.
- Kuruluş tarihi ve varsa kurumunuza ait SGK numarasını girin 14.
- UAVT (Ulusal Adres Veri Tabanı) numarasını biliyorsanız girin 14.
- Telefon, e-posta ve varsa KEP adresinizi girin 14.
- Harita üzerinden konum bilgilerinizi seçin 14.
- Kurumda yetkili olduğunuzu gösteren belgeyi yükleyin 14.
- "Başvuru Tamamla" butonuna basın 14.
- İletişim bilgileri kısmında girilen e-posta adresinize gelen doğrulama linki ile e-posta adresinizi doğrulayın 14.
- Sistem tarafından otomatik oluşturulan formun çıktısını alarak, kaşe ve imzalı olarak Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü'ne elden veya posta yoluyla ulaştırın 14.
EÇBS başvurusu, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğünce onaylandığında, kurum e-devlet sistemi üzerindeki hesapta "onaylı" olarak görünecektir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: