Buradasın
E-devlet üzerinden EÇSB kaydı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
e-Devlet üzerinden EÇSB (Entegre Çevre Bilgi Sistemi) kaydı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Giriş: ecbs.cevre.gov.tr adresine gidip "Vatandaş girişi" ekranından e-devlet şifrenizle giriş yapın 14.
- Bilgilerin Girilmesi: "Sisteme giriş yap" butonuna tıklayarak il ve ilçe bilgilerinizi girin. Diğer bilgileriniz e-devlet sisteminden otomatik olarak çekilecektir 1.
- E-posta Doğrulaması: E-posta doğrulama kodu ile hesabınızı doğrulayın 1.
- Kullanıcı Sözleşmesi: Kullanıcı sözleşmesini okuyup onaylayın ve "Kaydet" butonuna basın 1.
- Firma/Kurum Sayfası: Şahsınıza açılan sayfada hesap (firma/kurum) sayfasına girin 1.
- Yeni Hesap Ekleme: Sağ üstte bulunan "yeni hesap (firma/kurum)" seçeneğine tıklayın 1.
- Hesap Tipi ve Bilgiler: Hesap tipi olarak "kamu kurumu" seçimini yaparak, vergi numarası ve vergi dairesi bilgilerini girin 1.
- Diğer Bilgiler: Kuruluş tarihi ve SGK numarasını girin. UAVT numarasını biliyorsanız girin, bilmiyorsanız adres bilgilerini girin 1.
- Konum Seçimi: Harita üzerinden konum bilgilerinizi seçin 1.
- Yetkili Belgesi: Kurumda yetkili olduğunuzu gösteren belgeyi yükleyin 1.
- Başvuru Tamamlama: "Başvuru tamamla" butonuna basın 1.
- E-posta Doğrulama: İletişim bilgileri kısmına girdiğiniz e-posta adresinize gelen doğrulama linkine tıklayarak hesabınızı doğrulayın 1.
- Form Çıktısı: Sistem tarafından otomatik oluşturulan formun çıktısını alıp, kaşe ve imzalı olarak "Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü"ne gönderin 1.
EÇBS başvurunuz il müdürlüğü tarafından onaylandığında, e-devlet sistemi üzerindeki hesabınızda kurumunuz "onaylı" olarak görünecektir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: