Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-devlet üzerinden EÇSB (Entegre Çevre Bilgi Sistemi) kaydı yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- ecbs.cevre.gov.tr adresine gidin ve "Vatandaş girişi" ekranından e-devlet şifrenizle giriş yapın 12.
- "Sisteme giriş yap" butonuna tıklayarak il/ilçe bilgilerinizi girin, diğer bilgileriniz e-devlet sisteminden otomatik olarak çekilecektir 1.
- E-posta bilgilerinizi doğrulayın ve "Kaydet" butonuna basarak kullanıcı sözleşmesini okuyup onaylayın 1.
- Şahsınıza açılan sayfada hesap (firma/kurum) sayfasına girin 1.
- Sağ üstte bulunan "yeni hesap (firma/kurum)" seçeneğine tıklayın 1.
- Hesap tipi olarak "kamu kurumu" seçimini yaparak, vergi no ve vergi dairesi bilgilerini girin 12.
- Kuruluş tarihi ve varsa kurumunuza ait SGK numarasını girin 1.
- UAVT (Ulusal adres Veri Tabanı) numarasını biliyorsanız girin, bilmiyorsanız "UAVT kodunu bilmiyorum" butonuna basarak adres bilgilerinizi girin 12.
- Telefon, e-posta ve varsa KEP adresinizi girin 1.
- Harita üzerinden konum bilgilerinizi seçin 12.
- Kurumda yetkili olduğunuzu gösteren belgeyi yükleyin (kurum kimlik kartınız vb.) 1.
- "Başvuru tamamla" butonuna basın 1.
- İletişim bilgileri kısmında girilen e-posta adresinize sistem tarafından gönderilen doğrulama linkine tıklayarak e-posta adresinizi doğrulayın 1.
- Sistem tarafından otomatik oluşturulan formun çıktısını alarak, kaşe ve imzalı olarak "Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü"ne gönderin 1.
EÇSB başvurunuz, Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğünce onaylandığında e-devlet sistemi üzerindeki hesabınızda kurumunuz "onaylı" olarak görünecektir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: