• Buradasın

    EÇBS giriş nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    EÇBS'ye giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
    1. ecbs.cevre.gov.tr adresine gidilir 34.
    2. "Vatandaş girişi" ekranından e-devlet şifresi ile giriş yapılır 34. E-devlet şifresi ile girişlerin kurum amiri tarafından yapılması gerekmektedir 34.
    3. "Sisteme giriş yap" butonuna tıklanarak il/ilçe bilgileri girilir 34. Diğer bilgiler e-devlet sisteminden otomatik olarak çekilecektir 34.
    4. Kaydet butonuna basılarak, kullanıcı sözleşmesi okunup onaylanır 34.
    5. Şahsınıza açılan sayfada "hesap (firma/kurum)" sayfasına girilir 34.
    6. Sağ üstte bulunan "yeni hesap (firma/kurum)"a tıklanır 34.
    7. Hesap tipi (kamu kurumu) seçimi yapılarak, vergi numarası ve vergi dairesi bilgileri girilir 34.
    8. Kuruluş tarihi ve varsa kurumunuza ait SGK numarası girilir 34.
    9. UAVT (Ulusal adres Veri Tabanı) numarası biliniyorsa girilir 34.
    10. Telefon, e-posta ve varsa KEP adresi girilir 34.
    11. Harita üzerinden konum bilgileri seçilir 34.
    12. Kurumda yetkili olduğunuzu gösteren belge yüklenir 34.
    13. "Başvuru tamamla" butonuna basılır 34.
    14. İletişim bilgileri kısmında girilen e-posta adresine sistem tarafından gönderilen doğrulama linkine tıklanarak e-posta adresi doğrulanır 34.
    EÇBS girişiyle ilgili daha fazla bilgi için ecbs.gov.tr adresindeki yardım menüsü veya sıkça sorulan sorular kullanılabilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    EÇBS kaydı nasıl yapılır?

    EÇBS (Entegre Çevre Bilgi Sistemi) kaydı için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. ecbs.cevre.gov.tr adresine girin. 2. "Vatandaş girişi" ekranından e-devlet şifrenizle giriş yapın. 3. "Sisteme giriş yap" butonuna tıklayarak il/ilçe bilgilerinizi girin. 4. Kaydet butonuna basarak, kullanıcı sözleşmesini okuyup onaylayın. 5. Şahsınıza açılan sayfada “hesap (firma/kurum)” sayfasına girin. 6. Sağ üstte bulunan "yeni hesap (firma/kurum)”a tıklayın. 7. Hesap tipi seçimini yaparak, vergi no ve vergi dairesi bilgilerini girin. 8. Kuruluş tarihi ve varsa kurumunuza ait SGK numarasını girin. 9. UAVT (Ulusal adres Veri Tabanı) numarasını biliyorsanız girin. 10. Telefon, e-posta ve varsa KEP adresinizi girin. 11. Harita üzerinden konum bilgilerinizi seçin. 12. Kurumda yetkili olduğunuzu gösteren belgeyi yükleyin. 13. "Başvuru tamamla" butonuna basın. 14. İletişim bilgileri kısmında girilen e-posta adresinize gelen doğrulama linkine tıklayarak e-posta adresinizi doğrulayın. 15. Sistem tarafından otomatik oluşturulan formun çıktısını alarak, kaşe ve imzalı olarak "Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü"ne elden veya posta yoluyla ulaştırın. ECBS başvurunuz il müdürlüğünce onaylandığında, e-devlet sistemi üzerindeki hesabınızda kurumunuz "onaylı" olarak görünecektir.