Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ege Üniversitesi EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) kullanımı için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Kimlik.ege.edu.tr adresine gidin ve kurum tarafından verilen kullanıcı adı ve şifre ile sisteme giriş yapın 5. E-devlet entegrasyonu sayesinde, e-devlet şifrenizle de giriş yapabilirsiniz 5.
- Ana ekrandaki menüden "Evrak İşlemleri" bölümüne tıklayın ve "Evrak Oluştur" seçeneğini seçin 5.
- Evrak bilgilerini girin: Konu kodu ve konu, evrakın içeriği, kaldırılacak klasörler, miat (saklama süresi) gibi bilgileri doldurun 5.
- Resmi yazıyı yazın: EBYS editörü üzerinden resmi yazıyı belirlenen formatta yazın, gerekirse ekler yazın ve dosya olarak ekleyin 5.
- Kaydetme ve onaya sunma: Yazıyı tamamladıktan sonra "Kaydet" ve ardından "Onaya Sun" butonlarına tıklayın 5.
- Gönderim: Onaylandıktan sonra evrak, ilgili kurum veya kişilere dijital olarak gönderilir 5.
Mobil cihazlarda EBYS kullanmak için, ilgili uygulamanın Google Play (Android) veya Apple Store (IOS) üzerinden yüklenmesi ve kurulum için URL adresi olan ebys.ege.edu.tr/enVision bilgilerinin kullanıcı adı ve şifre ile doldurulması gerekmektedir 1. Mobil uygulamada belge/görev izleme, paraflama ve e-imza ile imzalama işlemleri yapılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: