Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-ticarette fulfillment, bir markanın yeni bir ürün siparişi alması ile aldığı siparişin müşterinin eline ulaşması arasında geçen süreçteki tüm e-ticaret operasyonlarının tek bir sistem içerisinde toplanmasıdır 123.
Fulfillment sürecinin aşamaları:
- Depo yönetimi 14. Depo alanı, stok durumları, nakliye ekipmanları ve iş gücünün verimli bir şekilde yönetilmesi 14.
- Sipariş yönetimi 14. Stok kontrolü, fiyatlandırma, sipariş takibi ve stokların kaydedilmesi 14.
- Ürünün paketlenmesi ve nakliyesi 14. Siparişlerin paketleme sistemine göre hazırlanması ve müşterilere teslim edilmesi 14.
- Müşteri iletişimi desteği 14. Müşteri sorularının cevaplanması ve iade veya değişim durumlarında iletişim sağlanması 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: