Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-ticarette 360 derece pazarlama, bir markanın çevrimiçi varlığını her açıdan ele alarak uyumlu ve etkili bir şekilde yönetmeyi amaçlayan bütünsel bir yaklaşımdır 23.
Bu strateji, aşağıdaki unsurları içerir:
- SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) 12. Web sitesinin görünürlüğünü artırarak hedef kitlenin kolayca bulunmasını sağlar 2.
- Sosyal Medya Yönetimi 12. Marka bilinirliğini güçlendirir ve doğrudan etkileşim kurma imkanı sunar 2.
- Dijital Reklam Yönetimi 23. Google Ads ve sosyal medya reklamları gibi yöntemlerle dönüşüm oranlarını artırır 2.
- İçerik Pazarlama 23. Blog yazıları ve videolar gibi içeriklerle duygusal bağ kurulur 2.
- Veri Analitiği 25. Kullanıcı davranışlarını analiz ederek stratejilerin optimize edilmesini sağlar 25.
360 derece pazarlama, marka tutarlılığı oluşturarak müşterilere her noktada uyumlu bir deneyim sunar ve satışları artırmayı hedefler 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: