360 e-ticaret, e-ticaret markalarının dijital varlığını tüm kanallarda entegre şekilde yönetmeyi amaçlayan bir stratejidir 2. Bu strateji, aşağıdaki hizmetleri içerir:
- Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): Ürün ve kategori sayfalarının arama motorlarında üst sıralarda yer almasını sağlar 23.
- Performans Pazarlama: Hedef kitleye özel reklam kampanyaları ile dönüşüm oranını artırır 2.
- Sosyal Medya Yönetimi: E-ticaret markasını sosyal medyada güçlendirir, etkileşimi artırarak sadık müşteriler kazandırır 2.
- İçerik Pazarlama: SEO uyumlu içerikler üreterek marka bilinirliğini artırır 23.
- Pazar Yeri Yönetimi: Yurt içi ve yurt dışı 20'den fazla platformda satışların artırılması için mağaza ve ürünlerin optimize edilmesi 2.
- Dönüşüm Optimizasyonu: Tüm süreçlerin analiz edilerek veri odaklı pazarlama teknikleri ile dönüşüm oranının artırılması 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: