Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bu hata, aşağıdaki durumlarda ortaya çıkabilir:
- Alıcı sistemi kapalıysa 2. Alıcının sistemine 48 saatlik tekrar gönderim süreci sonunda ulaşılamazsa, 1220 hatası alınır 12.
- Alıcı, gelen faturaları işlerken hata bulursa 2. Alıcı, faturaları işlediğini GİB'e bildirir ancak olumlu ya da olumsuz bir sistem yanıtı dönmezse, 1220 hatası oluşur 25.
1220 hatası alındığında, fatura yeniden gönderilmez 13. Alıcıyla iletişime geçilerek, sistemin yanıt vermesi için uyarılması önerilir 14.
48 saat sonra alıcıdan hala yanıt alınmazsa, GİB bu hatayı kabul etmez ve gönderilen hiçbir sistem yanıtını dikkate almaz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: