Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
DYK (Doküman Yönetim Sistemi) evrak takibi yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Belge Kaydı Oluşturma: İlk olarak, belgenin sistemde tanımlanması için belge kaydı oluşturulmalıdır 1. Bu işlem sırasında belgenin numarası, adı ve tarihi gibi bilgiler girilir 1.
- Belge İşlem Süreçlerinin Belirlenmesi: Belgenin hangi departmanlarda hangi işlemlerden geçeceği belirlenir 1.
- Belge Takibi: Belgenin hareketleri takip edilmeye başlanır, hangi departmandan hangi departmana gittiği ve hangi aşamada olduğu gibi bilgiler kaydedilir 12.
- Raporlama: Belge hareketleri hakkında detaylı bilgilere erişmek için raporlama yapılır 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: