Buradasın
Dijital pazarlamanın 4 temel amacı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital pazarlamanın dört temel amacı şunlardır:
- Marka bilinirliğini artırmak 125. Sosyal medya, arama motoru optimizasyonu (SEO) ve içerik pazarlama gibi yöntemlerle markanın görünürlüğünü artırmak 25.
- Müşteri dönüşümünü ve satışlarını artırmak 125. Doğru içerik ve tekliflerle potansiyel müşterilerin satın alma aşamasına yönlendirilmesi 25.
- Hedef kitleye doğrudan ulaşmak 5. Yaş, cinsiyet, ilgi alanları ve coğrafi konum gibi kriterlere göre segmentasyon yaparak doğrudan hedef kitleye ulaşmak 5.
- Müşteri deneyimini geliştirmek 125. Müşteri geri bildirimlerini analiz ederek web sitesi, sosyal medya ve diğer dijital platformlardaki kullanıcı deneyimini iyileştirmek 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: