Buradasın
Dijital pazarlamanın 4 temel amacı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital pazarlamanın dört temel amacı şunlardır:
- Geniş Kitlelere Ulaşım: İnternet üzerinden yapıldığı için dünya genelindeki kitlelere etkili ve hızlı bir şekilde ulaşma imkanı sunar 12.
- Analiz Edilebilirlik: Dijital pazarlama faaliyetlerinin sonuçlarını kolayca analiz etme ve stratejilerin buna göre optimize edilmesi 13.
- Daha Fazla Etkileşim: Sosyal medya, bloglar, videolar ve diğer dijital araçlar aracılığıyla markalarla müşteriler arasında daha yakın bir ilişki kurma 12.
- Daha Düşük Maliyetler: Geleneksel pazarlama yöntemlerine göre daha düşük maliyetli olması 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: