Buradasın
Dijital Pazarlama Yönetimi kaça ayrılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital pazarlama yönetimi çeşitli türlere ayrılır:
- Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): Web sitelerinin arama motorlarında daha üst sıralarda yer almasını sağlamak için yapılan çalışmalar 12.
- Arama Motoru Pazarlaması (SEM): Google Ads gibi platformlar üzerinden yapılan ücretli reklam kampanyaları 12.
- Sosyal Medya Pazarlaması: Facebook, Instagram, Twitter gibi sosyal medya platformları üzerinden yapılan pazarlama faaliyetleri 12.
- E-posta Pazarlaması: Hedef kitleye doğrudan e-posta göndererek yapılan pazarlama 13.
- İçerik Pazarlaması: Hedef kitleye değerli ve ilgi çekici içerikler sunarak onları çekmeyi amaçlayan pazarlama 12.
- Influencer Pazarlama: Sosyal medyada yüksek takipçi sayılarına sahip kişilerle yapılan işbirlikleri 23.
- Affiliate Pazarlama: Ürün veya hizmetlerin, belli bir kitleye sahip olan kişi veya kurumlar aracılığıyla tanıtılması 3.
- Görüntülü Reklamlar: Web sitelerinde, uygulamalarda ve sosyal medyada yayınlanan görsel reklamlar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: