Buradasın
Dijital Pazarlama Yönetimi kaça ayrılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital pazarlama yönetimi, çeşitli yöntemlere göre farklı şekillerde sınıflandırılabilir. İşte bazı dijital pazarlama türleri:
- Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) 135. Web sitesinin arama motoru algoritmalarına uygun hale getirilerek üst sıralarda yer almasını sağlar 15.
- Arama Motoru Pazarlaması (SEM) 145. Arama motorlarında ücretli reklamlarla üst sıralarda görünmeyi hedefler 15.
- Sosyal Medya Pazarlaması (SMM) 135. Sosyal medya platformları aracılığıyla ürün veya hizmet tanıtımı yapılır 15.
- E-posta Pazarlaması 125. Hedef kitleye e-posta yoluyla bilgi ve reklam iletilir 15.
- Görüntülü Reklamlar 12. Web sitelerinde yayınlanan görsel reklamlardır 1.
- Affiliate Pazarlama 14. Ürün veya hizmetler, belirli bir kitleye sahip kişi veya kurumlar aracılığıyla tanıtılır 1.
- Influencer Marketing 345. Sosyal medya fenomenleri aracılığıyla ürün veya hizmet tanıtımı yapılır 5.
- İçerik Pazarlaması 234. Blog, video, infografik gibi içeriklerle potansiyel müşterilere ulaşılır 3.
- Yeniden Pazarlama 4. Daha önce web sitesini ziyaret etmiş kullanıcılara yönelik reklamlardır 4.
- Viral Pazarlama 14. Çarpıcı reklamlar oluşturup kişilerin paylaşım yapmasını hedefler 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: