Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital Pazarlama (Digital Marketing), internet ve dijital kanallar aracılığıyla ürün ve hizmetlerin tanıtımını yapma sürecidir 3.
Dijital Pazarlama Uzmanının Görevleri:
- Marka bilinirliğini artırmak ve hedef kitleyi belirlemek 14;
- Sosyal medya, SEO, SEM ve Google araçları gibi pazarlama yöntemlerini kullanmak 14;
- Analiz ve veri toplama araçları ile firma için veri toplamak ve bunları kullanmak 1;
- Sektör haberlerini takip ederek gelecek hakkında planlar yapmak 1;
- Projeleri kriz ve zaman yönetimine hakim olarak yürütmek 1.
Maaş: Dijital Pazarlama Uzmanlarının maaşı, deneyime, konuma ve iş unvanına bağlı olarak yıllık 40.000 ila 120.000 ABD Doları arasında değişmektedir 2. Türkiye'de ise yeni işe başlayan bir Dijital Pazarlama Uzmanı 2500-3000 TL, 3 yılın üzerinde deneyimi olan bir uzman ise 4000 TL'yi geçen bir maaş alabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: