Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
DİA ERP web servisinin kullanımı için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- DİA ERP uygulamasına giriş yapın 3.
- Arama alanına "Kullanıcılar" yazın ve Kullanıcı Yönetimi > Kullanıcılar seçeneğini açın 3.
- +Ekle butonuna tıklayarak web servis kullanıcısı ekleyin 3.
- Kullanıcı kodu, adı, soyadı, 6 haneli şifre, mail ve telefon bilgilerini girin 3.
- Web Servis Çağırabilir seçeneğini işaretleyin, masaüstü veya mobil seçeneklerini seçmeyin 3.
- Kullanıcının yer alacağı firmayı seçin 3.
- Yetkiler bölümünde firma ve genel yetkilerin başındaki tik işaretinin yeşil renkte olduğundan emin olun 3.
- Son kontrolleri yaptıktan sonra Kaydet butonuna tıklayarak işlemi tamamlayın 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: