Buradasın
Deta çağrı merkezi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Deta çağrı merkezinin ne iş yaptığına dair bilgi bulunamadı. Ancak, genel olarak çağrı merkezi operatörlerinin yaptığı işler şunlardır:
- gelen çağrıları yanıtlamak 24;
- müşterilerden gelen talep üzerine gerekli bilgilendirmeleri yapmak 2;
- müşterilerin şikâyetlerini almak ve çözümlemek 2;
- müşteriye ait diğer şikâyet kayıtlarını incelemek 2;
- yetkilerini aşan durumlarda müşteriyi doğru birime yönlendirmek 2;
- siparişleri ve kredi kartı ödeme bilgilerini sisteme kayıt etmek 2;
- müşteri ürün ve hizmeti ile ilgili tavsiye ve önerilerde bulunmak 2;
- düzenlenen kampanyaları duyurmak, bilgilendirme yapmak 2.
Ayrıca, çağrı merkezi elemanları, müşteri memnuniyetini artırmak, bilgi sağlamak ve satış yapmak gibi görevler de üstlenir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: