Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CRM'de kampanya yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Veri toplama ve analiz 25. Müşteri etkileşim verileri, satın alma geçmişi ve demografik bilgiler gibi veriler toplanır ve analiz edilir 25.
- Segmentasyon ve hedef kitle belirleme 25. Müşteri verileri analiz edilerek farklı özelliklere sahip gruplar belirlenir ve her gruba özel kampanyalar hazırlanır 25.
- Kişiselleştirme ve özelleştirme 25. Müşterilerin tercih ve davranışlarına göre kişiselleştirilmiş içerik ve teklifler sunulur 25.
- Otomasyon ve zamanlama 2. E-posta, SMS veya sosyal medya gönderimleri belirli zaman dilimlerinde planlanır 2.
- Müşteri sadakati ve retansiyon 2. Özel teklifler, kişiselleştirilmiş iletişim ve müşteri geribildirimlerine önem verilerek sadakat artırılır 2.
- Başarı ölçümü ve analizi 2. Kampanyaların etkinliği ölçülür, hangi stratejilerin daha başarılı olduğu belirlenir ve gelecekteki kampanyalar için stratejiler geliştirilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: