Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çözüm yöneticilerinin genel olarak şu görevleri vardır:
- Yeni ürün veya hizmetlerin geliştirilmesini yönetmek 1.
- Müşterilerle koordinasyon sağlamak ve nihai üründen memnun olmalarını sağlamak 1.
- Mevcut çözümlerin performansını izlemek ve iyileştirme alanlarını belirlemek 1.
- Proje şartnameleri oluşturmak ve projelerin son teslim tarihlerini karşıladığından emin olmak 1.
- Geliştirme ekipleriyle çalışmak ve yeni teknolojileri değerlendirmek 1.
- Kullanıcı araştırması yapmak ve sorunlu noktaları belirlemek 1.
- Proje ilerlemesini raporlamak 1.
Ayrıca, bazı çözüm yöneticileri veri güvenliği konularında da uzmanlaşarak, sistemleri tasarlama ve uygulama gibi görevler üstlenebilir 1.
Çözüm yöneticileri, genellikle ofis, üretim tesisleri veya perakende ortamlarında çalışır ve diğer yöneticiler, mühendisler ve teknisyenlerle ekip halinde çalışır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: