Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Canlı chat (LiveChat) şu işlevleri yerine getirir:
- Anında Yanıt: Müşterilere hızlı ve anında yanıt verme imkanı sunar, bu da müşteri memnuniyetini artırır 14.
- Maliyet Tasarrufu: Birden fazla sorguyu tek bir temsilci yönetebildiği için destek maliyetlerini düşürür 14.
- Kullanım Kolaylığı: Müşterilerin web sitesi veya mobil uygulamada her an ulaşabilecekleri bir destek sağlar 13.
- Aramaların Kaydedilmesi: Yapılan tüm görüşmeleri kaydederek isteklerin ve soruların takip edilmesini sağlar 14.
- Yapay Zeka ve Sohbet Robotları: Sık sorulan soruların otomatik olarak yanıtlanmasını sağlayarak insan kaynakları ve zamandan tasarruf eder 14.
- 7/24 Destek: Sohbet robotları sayesinde insan temsilcilerin olmadığı zamanlarda da destek sunulmasını mümkün kılar 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: