Buradasın
Çağrı merkezi çalışanları hangi masa kullanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çağrı merkezi çalışanları genellikle ergonomik ve işlevsel masalar kullanır 2. Bu masaların bazı özellikleri şunlardır:
- Geniş çalışma alanı: Birden fazla monitör ve diğer ekipmanlar için yeterli alan sağlar 2.
- Depolama alanları: Çekmeceler, raflar veya dolaplar gibi depolama alanları ile ofis malzemelerini düzenli tutmayı sağlar 2.
- Kablolama düzeni: Kabloların düzenli bir şekilde yönlendirilmesi için özel tasarımlar içerir 2.
- Ayarlanabilir özellikler: Yükseklik ve sırt açısı gibi ayarlamalar yapılabilir 2.
- Dayanıklılık ve kolay bakım: Sürekli kullanıma dayanıklı, kolay temizlenebilir malzemelerden yapılır 2.
Ayrıca, cam bölmeli masalar ve pencere kenarına yakın masalar da çağrı merkezi çalışanları tarafından tercih edilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: