Buradasın
Call center masası nasıl olmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çağrı merkezi masası aşağıdaki özelliklere sahip olmalıdır:
- Ergonomik Tasarım: Uzun süreli oturmalı çalışma için ayarlanabilir yüksekliklere sahip olmalıdır 4.
- Geniş Çalışma Alanı: Birden fazla monitör, telefon, klavye ve diğer ekipmanlar için yeterli alan sağlamalıdır 4.
- Depolama Alanları: Belgeleri, dosyaları ve diğer ofis malzemelerini düzenli bir şekilde saklamak için çekmeceler, raflar veya dolaplar bulunmalıdır 4.
- Kablolama Düzeni: Kablo yönetimi için delikler, kanallar veya kablo tutucuları içermelidir 4.
- Ses Yalıtımı: Gürültü kirliliğini azaltmak için ses absorbe eden malzemeler kullanılmalıdır 5.
- Dayanıklılık ve Kolay Bakım: Sürekli kullanıma dayanacak şekilde dayanıklı malzemelerden yapılmış olmalı ve kolay temizlenebilir olmalıdır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: