Buradasın
Çağrı merkezinde hangi mobilyalar kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çağrı merkezlerinde kullanılan mobilyalar şunlardır:
- Çalışma İstasyonları: Kısıtlı alanları verimli kullanmak için tasarlanan, modüler yapıdaki çalışma alanları 1.
- Çağrı Merkezi Masaları: Ergonomik ve geniş çalışma masaları, kablo yönetim sistemleri ile donatılmış 2.
- Çağrı Merkezi Koltukları: Ergonomik, ayarlanabilir sırt desteği, kol dayama ve boyun desteği sunan koltuklar 12.
- Toplantı ve Eğitim Mobilyaları: Toplantı masaları ve koltuklar, eğitim faaliyetleri için tasarlanmış mobilyalar 1.
- Dolaplar: Çok gözlü, az gözlü, mat renkler kullanılarak tasarlanan depolama dolapları 12.
- Dinlenme Alanı Mobilyaları: Kanepeler, bar tabureleri ve masaları gibi dinlenme alanı mobilyaları 1.
Bu mobilyalar, çağrı merkezlerinin verimliliğini artırmak ve çalışanların konforunu sağlamak amacıyla seçilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: