• Buradasın

    Bizim hesap muhasebe entegrasyonu nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Bizim Hesap muhasebe entegrasyonu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. API Kodu Talebi: Bizim Hesap'a mail göndererek API kodunuzu talep edin 1.
    2. Entegrasyon Ayarlarının Yapılması:
      • Pazaryeri entegrasyon panelinizde, tercihler bölümünden "Bizim Hesap"ı seçip "Düzenle" butonuna tıklayın 1.
      • "Bizim Hesap Entegrasyonu API Kodu" alanına API kodunuzu yazın 1.
      • Entegrasyon yapmak istediğiniz diğer alanları ve durumu aktif hale getirin ve ardından "Kaydet" butonuna tıklayın 1.
    3. Ürün ve Sipariş Aktarımı:
      • Bizim Hesap üzerinden ürün açmak için "Ürünler" menüsünden "Ürün/Hizmet Tanımlamaları" ekranına gidip "Yeni Ürün Ekle" butonuna tıklayın 2.
      • Akıllı Ticaret panelinde "Entegrasyonlar" menüsünden "Muhasebe Entegrasyonu" butonuna tıklayarak Bizim Hesap'ta açtığınız ürünlerin bilgilerini girin 2.
    4. Siparişlerin Muhasebeleştirilmesi:
      • Akıllı Ticaret panelinde "Satış" menüsünden "Sipariş Yönetimi" ekranına girip siparişlerinizi muhasebeleştirin 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Muhasebe hesap işleyişi nasıl yapılır?

    Muhasebe hesap işleyişi, bilanço hesapları ve gelir tablosu hesapları olmak üzere iki ana kategoride yapılır. Bilanço hesaplarının işleyişi: 1. Varlık hesapları: Dönen varlıklar ve duran varlıklar olarak ayrılır. 2. Kaynak hesapları: Kısa vadeli yabancı kaynaklar, uzun vadeli yabancı kaynaklar ve özkaynaklar olarak ayrılır. Gelir tablosu hesaplarının işleyişi: 1. Gelir hesapları: İşletmenin maddi değerini artıran işlemler gelir olarak kaydedilir. 2. Gider hesapları: İşletmenin maddi değerini azaltan işlemler gider olarak kaydedilir.

    Stok ve muhasebe entegrasyonu nedir?

    Stok ve muhasebe entegrasyonu, e-ticaret sitelerinde satış, stok ve cari hesaplardaki değişimlerin anlık olarak muhasebe programlarına aktarılması sürecidir. Bu entegrasyon sayesinde: Günlük satışlar otomatik olarak faturalandırılabilir. Ürün ve stok bilgileri hızlı bir şekilde e-ticaret sitesine aktarılabilir. E-fatura mükellefi olan siteler, müşterilerine e-posta ile e-fatura gönderebilir. Mali kayıtlar hızlı tutulur ve hatalar azalır. Zaman tasarrufu sağlanır.

    E-Ticarette hangi muhasebe hesabı kullanılır?

    E-ticarette 600 hesap kullanılır, satışlar nereden yapılırsa yapılsın. Ayrıca, 100, 102 ve 108 hesaplar satış bedellerinin takibi için kullanılabilir. E-ticaret muhasebesinde ayrıca stok, gider ve vergi hesaplarının da doğru şekilde tutulması önemlidir.

    BizimHesap muhasebe programı güvenilir mi?

    BizimHesap muhasebe programı genel olarak güvenilir olarak değerlendirilmektedir. İşte bu değerlendirmenin bazı nedenleri: Bulut tabanlı altyapı: BizimHesap, Microsoft Azure bulut sistemi altyapısını kullanır ve güvenliği Microsoft tarafından desteklenir. Uluslararası standartlar: Program, yeni uluslararası bulut gizlilik standardı ISO 27018'i benimseyen ilk büyük bulut sağlayıcılarından biridir. Kullanıcı yorumları: Birçok kullanıcı, BizimHesap'ın müşteri hizmetleri, raporlama ve entegrasyon özelliklerinden memnun kaldığını belirtmektedir. Yasal uyumluluk: Program, e-fatura, e-arşiv ve e-irsaliye gibi elektronik belge işlemlerine uygundur. Ancak, her yazılımda olduğu gibi, BizimHesap'ın da bazı dezavantajları ve kullanıcı şikayetleri bulunmaktadır.

    Muhasebe entegrasyonu nedir?

    Muhasebe entegrasyonu, işletmenin muhasebe yazılımını, diğer iş sistemleriyle (CRM, ERP, e-ticaret platformları gibi) entegre eden bir sistemdir. Bu entegrasyon, finansal verilerin otomatik olarak aktarılmasını sağlar ve manuel işlemleri ortadan kaldırır. Amaçları: - Stok ve envanter bilgilerini hatasız ve zamandan tasarruf ederek muhasebe programlarında da işleyebilmek. - Hata oranını düşürerek mali güvenilirliği artırmak.

    Bizim hesap ön muhasebe neleri kapsar?

    Bizim Hesap ön muhasebe programı aşağıdaki işlemleri kapsar: 1. Stok Takibi: Depo ve ürün tanımı yaparak stok giriş, çıkış ve raporlama işlemleri. 2. Müşteri Takibi: Müşteri borçları, alacakların takibi ve hesap ekstreleri. 3. Tedarikçi İlişkileri: Birden fazla tedarikçiyle alacak ve verecek durumunun takibi. 4. Çek ve Senet Takibi: Çek ve senetler için müşteriye hatırlatma, faktöring tahsili. 5. Gelir-Gider Takibi: Nakit akış tablosu ve geleceğe yönelik tahminlerle işletme nakit durumunun net olarak saptanması. 6. E-Ticaret Entegrasyonu: Sanal pos, kargo ve e-ticaret entegrasyonu. 7. Mobil Uygulama: Mobil cihazlardan erişim ve kullanım imkanı.

    Bizim hesapta gider nasıl girilir?

    Bizim Hesap'ta gider girişi yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Panel üzerinden "Nakit Yönetimi" bölümüne girin. 2. "Masraflar" sekmesine tıklayın ve "Yeni Masraf Gir" seçeneğini seçin. 3. Masraf kalemini "İşletme Giderleri" kategorisinden seçin. 4. Dilerseniz "Masraf Kalemleri" butonu ile yeni bir masraf kategorisi tanımlayabilirsiniz. 5. Gelen e-Faturalarda ise tedarikçi ekranından faturayı girerken ilgili masraf kalemini seçerek işlemi masrafa atayabilirsiniz. Ayrıca, Masraff entegrasyonu kullanarak da giderlerinizi Bizim Hesap'a kaydedebilirsiniz; bunun için Masraff mobil uygulamasını indirip fişlerinizin fotoğrafını çekerek otomatik olarak uygulamaya aktarmanız yeterlidir.