Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bayi kanalı yönetimi, bir ana firmanın bayilerini etkin bir şekilde yönetmesine olanak tanıyan dijital bir süreçtir 15. Bu süreç, aşağıdaki unsurları içerir:
- Sipariş Yönetimi: Bayiler, ürün ve yedek parça siparişlerini oluşturabilir, sipariş onay ve kargo aşamalarını takip edebilir 123.
- Cari Hesap Takibi: Bayiler, cari hesap hareketlerini ve geçmiş ödemelerini listeleyebilir 23.
- Teknik Servis ve Montaj Yönetimi: Servis, montaj ve garanti işlemleri için talep oluşturulabilir ve bu talepler sistem üzerinden takip edilebilir 23.
- Finansal Takip: ERP entegrasyonu sayesinde cari hesap ekstreleri, risk raporları ve çek-senet raporları görüntülenebilir 23.
- Dinamik Raporlama: Satış, servis ve hakediş gibi süreçler için dinamik raporlama yapılabilir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: