Buradasın
AVM yönetim sistemi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AVM yönetim sistemi, alışveriş merkezlerinin tüm yönetim süreçlerini tek bir çatı altında toplayan bir yazılımdır 15. Bu sistem, AVM yönetimlerinin ihtiyaç duyduğu tüm süreçlere uygun çözümler sunar ve AVM’lerin tek bir ekranda yönetilmesini kolaylaştırır 1.
AVM yönetim sisteminin bazı özellikleri:
- Kiracı sözleşmesi yönetimi 15. Kiracı bazında sözleşme şartları belirlenir ve sözleşmeler hazırlanır 1.
- Borçlandırma 1. Mağazalar ve kiracılar için sözleşmelere göre sabit kira veya ciro üzerinden bağımsız bölümlere göre 4 farklı tipte borçlandırma yapılabilir 1.
- Dokümantasyon yönetimi 15. Tüm evraklar kayıt altına alınır ve gerektiğinde kolayca ulaşılır 1.
- Finansal raporlama 15. Tüm finansal raporlara her an ulaşılabilir 1.
- Online tahsilat 1. Tüm bankalar ile entegre çalışarak online tahsilat süreçleri hızlandırılır 1.
- Giriş-çıkış yönetimi 2. Kartlı geçiş ve plaka tanıma sistemleri ile tüm giriş ve çıkışlar tek ekrandan yönetilir 1.
- Web sitesi 1. AVM’ye özel web sitesi tasarlanabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: