Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AI reklam yönetimi, büyük veri analitiği, makine öğrenimi ve otomasyon gibi teknolojileri kullanarak reklam kampanyalarının oluşturulması, yönetilmesi ve optimize edilmesi sürecidir 12.
AI reklam yönetiminin bazı temel bileşenleri:
- Hedef kitle analizi ve segmentasyon: Kullanıcı verilerini analiz ederek hedef kitleyi daha iyi tanımlamak 23.
- Kişiselleştirilmiş reklam deneyimi: Her kullanıcıya özel reklam içerikleri sunmak 12.
- Gerçek zamanlı optimizasyon: Reklam performansını anlık olarak değerlendirerek gerekli iyileştirmeleri yapmak 13.
- Duygu analizi: Kullanıcının duygu durumunu analiz ederek uygun reklamları göstermek 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: