Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM), uçuş gecikmelerinin ne zaman telafi edileceği ile ilgili bir bilgi bulunmamaktadır.
Ancak, SHGM'nin "Havayolu ile Seyahat Eden Yolcuların Haklarına Dair Yönetmelik"te yaptığı değişiklik ile teknik ve operasyonel nedenlerle geciken uçuşlarda, yolcuların 3 saat veya daha fazla süre gecikmesi durumunda tazminat talep edebileceği belirtilmiştir 234.
Yolcuların tazminat hakkından yararlanabilmeleri için rötar yaşanan uçuşun ardından havayolu şirketine başvuru yapmaları gerekmektedir 25.
Daha fazla bilgi için SHGM'nin çağrı merkezi (444 60 01) ile iletişime geçilebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: