Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sağlıkta kalite standartları beş boyutta ele alınmaktadır 1:
- Kurumsal Hizmetler: Etkin bir kalite yönetim yapılanması oluşturarak kaliteli hizmet sunumunu sağlamak 1.
- Hasta ve Çalışan Odaklı Hizmetler: Hasta ve çalışanların güvenliğini ve memnuniyetini sağlamak 1.
- Sağlık Hizmetleri: Tıbbi hizmet süreçlerinin SKS hedefleri kapsamında verilmesini sağlamak 1.
- Destek Hizmetleri: Tıbbi hizmet süreçlerinin güvenliğini ve sürekliliğini sağlamak için gerekli alt yapıyı oluşturmak 1.
- Gösterge Yönetimi: Hizmet sunum performansını sürekli izleyerek kalite iyileştirme süreçlerinin sürdürülebilirliğini sağlamak 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: