Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurum içi iletişimde kültürün rolü oldukça büyüktür çünkü kurum kültürü, çalışanların nasıl davrandığını, karar aldığını ve birbirleriyle nasıl iletişim kurduğunu şekillendirir 23.
Kurum kültürünün iç iletişime katkıları şunlardır:
- Güven, işbirliği ve aidiyet duygusunu pekiştirir 2. Çalışanlar şirketin değerlerine inandıklarında, iletişim daha açık ve etkili hale gelir 2.
- Çalışan memnuniyetini artırır 3. Bu durum, şirketin genel performansına olumlu katkıda bulunur 2.
- Ortak bir anlayış oluşturur 3. İç iletişimde kullanılan terimler ve ifadeler, ortak bir dil yaratır 3.
Ayrıca, kurum kültürü, işe alım süreçlerinden başlayarak, şirketin sağlam temeller üzerine kurulmasını sağlayan bir yapıdır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: